Szybkie płatności
instrukcja krok po krokuSklep internetowy
Płatności elektroniczne Przelewy24
Dokonując zakupów w naszym internetowym sklepie, oprócz tradycyjnych form płatności takich jak: przelew bankowy oraz płatność przy odbiorze (za pobraniem), istnieje możliwość skorzystania z tzw. szybkich płatności elektronicznych. Dbając o bezpieczeństwo płatności oraz Państwa wygodę zdecydowaliśmy się na współpracę ze sprawdzonym i znanym operatorem płatności elektronicznych – serwisem Przelewy24.
Wybierając płatność za pośrednictwem Przelewy24 podczas finalizacji zakupów w naszym sklepie, mają Państwo możliwość skorzystania z płatności BLIK, płatności za pomocą kart płatniczych MasterCard oraz Visa, płatności poprzez usługę Google Pay oraz za pomocą kilkunastu bramek płatności udostępnianych przez banki.
Przelewy24 oferują także możliwość zakupu mebli ogrodowych na raty. System ratalny udostępniają dwa banki: mBank oraz Alior Bank i jest on dostępny dla produktów o wartości od 300 zł do 10 000 zł brutto.
Zatem jak zapłacić za pośrednictwem Przelewy24? Przygotowaliśmy dla Państwa krótki poradnik krok po kroku, aby pomóc zapoznać się Państwu z dostępnymi opcjami płatności.
Jak zapłacić za meble ogrodowe w 3 krokach
1. Wybieramy Przelewy24
Na stronie ‘Zamówienia’ wybieramy formę płatności – Przelewy24.
2. Wybieramy metodę płatności z dostępnych na liście
Z dostępnych na liście metod płatności oferowanych przez Przelewy24 wybieramy tę za pomocą której chcemy dokonać płatności np. płatność kartą, BLIK lub raty.
3. Postępujemy wg instrukcji na ekranie
Po wybraniu metody płatności system transakcyjny Przelewy24 prowadzi krok po kroku przez procedurę płatności wybraną metodą. Po dokonaniu zapłaty system Przelewy24 informuje sklep Twojasiesta.pl o udanej płatności. Gotowe!
Potrzebna pomoc?
Powyżej skrócona wersja instrukcji, a poniżej opisujemy szczegółowo poszczególne metody płatności za pomocą serwisu Przelewy24.
W przypadku pytań i wątpliwości bardzo prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny pod nr +48 609 668 448 lub na czacie naszej strony, którego ikonkę znaleźć można w prawym dolnym rogu każdej podstrony naszego sklepu.
1. Wybór formy płatności – Przelewy24
Po wybraniu i dodaniu produktów do koszyka, przechodzimy na stronę podsumowania koszyka poprzez kliknięcie przycisku “Zobacz koszyk” lub kliknięcie ikony koszyka na pasku menu, w prawym górnym rogu strony internetowej. Na stronie Koszyka znajduje się podsumowanie wybranych przez użytkownika produktów. Aby sfinalizować zakup klikamy przycisk “Przejdź do kasy” i przechodzimy do strony Zamówienia.
Tutaj znajduje się formularz w którym należy podać dane niezbędne do realizacji dostawy zakupionych produktów tj. adres dostawy, nr telefonu oraz adres e-mail na który prześlemy potwierdzenie złożenia zamówienia. W tym miejscu można także zaznaczyć chęć otrzymania faktury VAT na firmę. Na stronie Zamówienia widoczne jest podsumowanie produktów, które zostały wybrane do zakupu, informacja o kosztach wysyłki oraz całkowitej wartości zamówienia.
Pod podsumowaniem znajduje się pole wyboru formy płatności za zamówienie. Tak jak wspominaliśmy w sklepie internetowym możliwe są trzy główne formy płatności: przelew bankowy na rachunek naszej firmy, płatność przy odbiorze (za pobraniem dla zamówień do 10000 zł brutto) oraz szybkie płatności elektroniczne za pomocą Przelewy24.
Wybierając Przelewy24 w dalszym krokach finalizowania zamówienia będzię można wybrać płatności za pomocą kart płatniczych, w systemie ratalnym, za pomocą kodu BLIK, Google Pay lub poprzez skorzystatnie z jednej z kilkunastu bramek płatności banków oraz innych operatorów np. Sky Cash.
Wybieramy płatność Przelewy24, potwierdzamy zapoznanie się z regulaminem sklepu Twojasiesta.pl i klikamy przycisk “Kupuję i płacę”.
Uwagi dodatkowe:
Po kliknięciu przycisku “Kupuję i płacę” obsługa naszego sklepu otrzymuje informację o złożonym zamówieniu i wyborze metody płatności Przelewy24. Zamówienie posiada status “Oczekuje na płatność” do momentu otrzymania potwierdzenia zrealizowania płatności z systemu Przelewy24.
Również Państwo otrzymujecie mailem potwierdzenie złożenia zamówienia. W mailu potwierdzającym zamówienie znajduje się także link do bramki płatności Przelewy24. Można z niego skorzystać w sytacji gdy wyszliście Państwo z witryny naszego sklepu przed opłaceniem zamówienia.
System naszego sklepu internetowego posiada ograniczenie czasowe oczekiwania na płatność. W przypadku gdy wybiorą Państwo jako sposób płatności szybkie płatności elektroniczne Przelewy24 a nie zlecą Państwo płatności w czasie do 2h od złożenia zamówienia (od kliknięcia przycisku “Kupuję i płacę”) zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Nie będzie wówczas możliwe opłacenie zamówienia za pomocą linku płatności umieszonego w mailu potwierdzającym zamówienie.
2. Wybór metody płatności elektronicznych
Po kliknięciu przycisku “Kupuję i płacę” pojawi się ekran z numerem zamówienia, kwotą zamówienia oraz listą możliwych do wyboru szybkich płatności elektronicznych obsługiwanych przez serwis Przelewy24.
W tym miejscu możecie Państwo wybrać spośród popularnych sposobów płatności np. mTransfer, płatność BLIK, płatność kartą płatniczą, Google Pay albo system ratalny Alior Bank lub mBank raty. Po rozwinięciu listy pojawią się wszystkie dostępne metody płatności elekronicznych: bramki banków takich jak np. Bank Millennium, iPKO, Bank PeKaO, Santander, CreditAgricole, BOŚ, IN, Alior Bank, Plus Bank itd.
Klikamy na wybraną metodę płatności a następnie przycisk “Potwierdzam zamówienie”.
W zależności od tego jaka metoda płatności zostanie wybrana spośród dostęnych na liście, po kliknięciu “Potwierdzam zamówienie” nastąpi przekierowanie do panelu transakcyjnego Przelewy24 bądź też po wcześniejszym zaakceptowaniu Regulaminu dokonywania płatności w serwisie Przelewy24 bezpośrednio do szyfrowanej bramki płatności wybranego banku/operatora.
Jeżeli na tym etapie nie wybierzecie Państwo żadnej z metod płatności i klikniecie “Potwierdzam zamówienie” system przejdzie automatycznie do panelu transakcyjnego Przelewy24 gdzie będzie można zdecydować w jakiej formie zapłacić za zakupy w sklepie internetowym Twojasiesta.pl.
3. Panel transakcyjny Przelewy24
Panel transakcyjny serwisu Przelewy24 został stworzony w formie intuicyjnego interfejsu, który prowadzi użytkownika krok po kroku przez proces realizacji płatności wybraną metodą. W lewym górnym rogu panelu widać kwotę zamówienia do zapłaty. W prawym górnym rogu znajduje się menu (ikona w formie trzech poziomych kresek) w której można sprawdzić szczegóły zamówienia – nr zamówienia, kwotę oraz dane sprzedawcy.
W panelu transakcyjnym Przelewy24 istnieje możliwość wyboru następujących metod płatności (menu po lewej stronie):
- PRZELEWY ONLINE – w tej zakładce dostępne są bramki płatności współpracujących banków np. Santander, Bank Pekao, Inteligo itd. Należy wybrać z listy ikonę (logo) banku a po jej kliknięciu nastąpi przekierowanie bezpośrednio do płatności online wybranego banku (Uwaga: lista banków może się zmieniać, ale zawsze w tym miejscu będą widoczne wszystkie dostępne banki),
- BLIK – po wybraniu tej zakładki pojawia się okno w którym należy wpisać kod BLIK wygenerowany w swojej bankowości lub aplikacji mobilnej,
- KARTA PŁATNICZA – po wybraniu zakładki pojawia się okno w którym należy wpisać dane karty płatniczej, którą chcemy zapłacić za zakupy w sklepie – należy podać nr karty, imię i nazwisko nadrukowane na karcie, jej datę ważności a w następnym kroku kod CVC,
- GOOGLE PAY – po wybraniu tej metody pojawi się okno logowania do konta Google, bądź jeżeli użytkownik jest już zalogowany, lista zarejestrowanych w usłudze Google Pay kart płatniczych. Po wybraniu karty płatniczej należy zaakceptować transakcję zgodnie z instrukcjami na ekranie,
- RATY – zakładka zakupów ratalnych. System ratalny jest dostępny dla zamówień o wartości do 10000 zł brutto. Zakupy na raty udostępniają obecnie dwa banki mBank oraz Alior Bank. Po wybraniu banku następuje przekierowanie do interaktywnego wniosku kredytowego na stronie internetowej banku. Należy wypełnić wniosek kredytowy zgodnie z instrukcjami dostępnymi na ekranie. Procedura kredytową jest w całości przeprowadza przez wybrany bank. Sklep internetowy nie uczestniczy w tym procesie. Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku kredytowego i podpisaniu umowy kredytowej online przez klienta nasz sklep otrzymuje informację o przyznaniu środków kredytowych, a my możemy przystąpić do realizacji Państwa zamówienia.